tisdag 24 februari 2009

Hoppas alla har haft eller har ett härligt vinterlov!





Här kommer en bild från stans minsta butik.


Tänkte visa lite isskulpturer från min trädgård. Jag tycker den här ser ut som en "and" från sidan. Men visst kan man känna att våren är på ingång?


Jag har tänkt sluta med fikabröd under veckorna, men så kom min kompis Anna till mig igår


då sket det sig på direkten, En pistagebulle från shell måste vi ha tänkte jag, Och idag är det fettisdag


det går inge bra det här. Men gud va gött dä ä med e semle. som vi säger i Värmland.


Många kramar på er från Eva på Hallongården.















2 kommentarer:

S o F sa...

Likt en and - absolut! Kul.

Ha det!

S o F sa...

Tack för din vänliga kommentar om bilderna på min blogg och ja jag har tagit dem själv.
Kul att du gillade dem.

Ha det gott!